تعمیر تخت بیمارستانی

روکش تخت بیمارستانی که در ادامه آمده‌اند را از دست ندهید:

وسایل مورد نیاز برای تعویض روکش تخت بیمارستانی

برای اینکه بتوانید بدون صرف کمترین هزینه و زمان روکش پارچه ای تخت بیمارستانی را عوض کنید و چهره‌ای جدید به آن بدهید، تنها به یک پیچ گوشتی بزرگ، یک منگنه دستی بزرگ (manual punch)یا (یک منگنه کوب کوچک) و یک قیچی احتیاج دارید.

نکات تعویض روکش تخت بیمارستانی

1. اولین مرحله‌ای که باید به‌دقت آن را انجام دهید باز کردن تخت است:

باز کردن تخت بیمارستانی  با وجود مدل‌های متعدد، دشوار نیست. نکته مهم این است که پیش از وارد عمل شدن برای تعویض روکش پارچه ای تخت و یا تعویض روکش چرم تخت بیمارستانی، به‌خوبی تخت  را بررسی کنید و مراحل باز کردن آن را متوجه شوید. تخت  را روی زمین برگردانید و پیج‌های آن را باز کنید. برای تعویض روکش تخت بیمارستانی باید آن را کاملا جدا کنید؛ به‌همین دلیل احتیاج دارید دسته‌ها(در صورت وجود) و پایه را نیز باز کنید. معمولا پشت قسمتی که به آن تکیه می‌دهید و زیر نشینگاه نیز پوششی پلاستیکی یا پارچه‌ای وجود دارد که آن را نیز باید جدا کنید.

2. مرحله بعد در تعویض روکش تخت بیمارستانی بریدن صحیح پارچه است:

در ادامه روکش پارچه ای تخت  نشیمنگاه و پشتی را به‌ترتیب روی پارچه قرار دهید و دور آن را قیچی کنید. گذاشتن حاشیه در این مرحله مهمترین نکته است. هر چه ضخامت تخت شما بیشتر باشد باید حاشیه بیشتری را قبل از چیدن درنظر بگیرید. از گذاشتن حاشیه زیاد نترسید؛ شما می‌توانید پارچه اضافی را در مراحل بعدی ببرید. اگر روکش پارچه های تخت بیمارستانی مورد نظر طرح یا جهت خاصی دارد، تنظیم آن را فراموش نکنید و سپس آن را با قیچی بچینید.

 

3. در این مرحله باید نصب پارچه انجام می‌شود که نکات ریزی دارد:

تهیه و خرید روکش تخت  باکیفیت تنها مسئله مهم در روند تعویض روکش پارچه ای تخت بیمارستانی و تعویض روکش چرم تخت بیمارستانی نیست. یکی از نکات مهم در این مرحله توجه به این مسئله است که شما لزوما نیازی به جدا کردن پارچه قبلی ندارید. اگر تخت شما آستر نداشته باشد و رویه قبلی را جدا کنید، آنوقت مجبور می‌شوید برای آن آستر نیز تهیه کنید.

نکته مهم دیگر در این مرحله از نصب صحیح پارچه است. هنگام نصب، شما باید پارچه را کاملا بکشید و سپس منگنه کنید. روکش تخت  به مرور زمان و در اثر استفاده شل می‌شود و درصورتی که به این نکته توجه نکنید، در آینده باید دوباره تخت  را باز کنید.

در ادامه ، ابتدا چهار طرف اصلی را منگنه کنید. اولین سمت را که منگنه کردید، پارچه را کاملا بکشید و روبروی آن را منگنه کنید. سپس گوشه‌ها را البته با دقت بیشتر منگنه کنید، چرا که در ظاهر تخت  شما تاثیر مستقیم دارند. در نهایت دور تخت را مانند کوک زدن و بدون اینکه در مصرف منگنه زیاده‌روی کنید، منگنه کنید

4. بریدن صحیح پارچه‌های اضافی پس از نصب پارچه نیز بسیار اهمیت دارد:

در این مرحله چرم تخت  یا روکش پارچه ای تخت بایستی پارچه‌های اضافی را ببرید.

مطمئنا فراموش نکرده‌اید که در اثر استفاده رویه تخت شما کش می‌‌آید؛

بنابراین حاشیه‌ای تا 2 سانتی‌متر را هنگام قیچی کردن در نظر بگیرید.

5. در مرحله آخر، تخت  را با دقت ببندید:

کارهایی که در مرحله اول انجام دادید را برعکس انجام دهید و تخت  را سرهم کنید. بعد از اتمام کارتان، از محکم بودن تمام پیچ‌ها اطمینان حاصل کنید.

شما در 5 مرحله توانستید روکش پارچه ای تخت  را تعویض کنید

و چهره‌ای تازه به محل کار خود بدهید.

نیازی به گفتن نیست که از این طریق شما می‌توانید پا را فراتر بگذارید

و تخت خود را شخصی سازی نیز بکنید.

همچین با وجود آشنایی با نکات تعویض روکش تخت ، بدون نیاز به دوخت روکش تخت  چرخدار و دوخت کاور تخت بیمارستانی، در زمان لازم می‌توانید رویه تخت های خود را عوض کنید.

درصورتی که شما زمان انجام این کار را ندارید،

می‌توانید با خیال راحت عوض کردن روکش پارچه ای تخت بیمارستانی، دوخت روکش تخت چرخ دار، تعویض روکش چرم تخت  خود و همچنین تعمیر تخت بیمارستانی خود را به عهده متخصصان صنایع چوب و فلز فرنشین بگذارید.

توجه داشته باشید که در مواردی تعویض رویه تخت  ضروری نبوده و متخصصان با تعمیر روکش تخت می‌توانند مشکل شما را حل کنند.

با امید به اینکه این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد. آماده ارائه ی خدمات مطلوب به شما عزیزان هستیم.

صنایع چوب و فلز فرنشین

تخت بیمارستانی(بعد)

بعد

تخت بیمارستانی (قبل)

قبل